[RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] فاو آیکون

Boom Beach 19.60- بازی استراتژیک ساحل بوم + دیتا

پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:,

 Boom Beach بازی جذابی در سبک استراتژیکی برای اندروید می باشد که با گرافیکی خیره کننده منتشر شده است.سازنده این بازی سازنده بازی Clash of Clans نیز می باشد.

در این بازی بسیار زیبا شما تعدادی سرباز و قایق در اختیار دارید و می بایستی که با استفاده از مهمات و نیروهای خود جزیره های دشمنان را تسخیر کرده و برده ها را آزاد نمایید و منابع دشمن را به غارت ببرید.شما می توانید به مرور زمان لشکر خود را بزرگ و بزرگتر کنید و همچنین سلاح های اعضا را ارتقاء دهید.

پیشنهاد می کنیم این بازی جذاب را از دست ندهید…

ویژگی های بازی Boom Beach :

– گرافیک عالی بازی در کنار صداگذاری فوق العاده

– وجود مکان های گسترده و پر از دشمن

– امکان بازی آنلاین با سایر بازیکنان

– وجود ساختمان ها و منابع فراوان در بازی

تغیرات نسخه19.60:

– رفع اشکالات بازی+اضافه شدن ویژگی های جدید

محل قرارگیری دیتا بازی:Android/Obb

توجه داشته باشید در صورت انتشار نسخه جدید،نسخه قبلی از کار می افتد،نیک موبایل به محض انتشار نسخه جدید همیشه آن را قرار خواهد دارد.

آپدیت جدید بازی : 18 آذرماه 1393

 

 

 

MMX racing- بازی ماشین سواری بسیار زیبا اندروید+دیتا

پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:,

 MMX racing بازی جذابی در سبک ماشین سواری سه بعدی می باشد که ساعاتی پیش با گرافیکی اچ دی و گیم پلی فوق العاده در گوگل پلی منتشر شد.

در این بازی شما باید به رانندگی اتومبیل های قدرتمند بپردازید و با صدها رقیب قوی مبارزه کنید.بازی دارای موانع،مانورها و پرش های زیادی است که هیجان بازی را دوچندان می کند،از این رو هرگز در این بازی خسته نخواهید شد.

ماشین شما منحصربه فردا است ! یعنی ویژگی های خاص خود را دارد و با بقیه فرق می کند که در طی مراحل بازی با به دست آوردن پول می توانید آن را ارتقا داده وبا قدرت بیشتری همه رقیبان را کنار زده و در این بازی اندرویدی به موفقیت برسید.

پیشنهاد می کنیم این بازی جذاب را از دست ندهید…

ویژگی های بازی MMX racing :
– گرافیک عالی بازی با کیفیت اچ دی

– کنترل های ساده بازی

– وجود 15 آهنگ مختلف در بازی

– وجود تعداد زیادی اتومبیل مختلف در بازی

تغیرات نسخه v1.09.5897 :
– رفع اشکالات بازی

محل قرارگیری دیتا بازی:Android/Obb

Pou -----پو

سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:,

پو Pou – یکی از پرطرفدارترین بازی های اندرویدی در مارکت اندروید می باشد که هم اکنون شاهد نسخه جدید آن هستیم.

در این بازی شما به عنوان یک کاربر به موجود فضایی پو غذا می دهید، او را تمیز خواهید کرد، با او بازی می کنید و بزرگ شدنش را ملاحظه می نمایید.او هرلحظه چاق تر می شود،اما مراقب باشید بیش از حد چاق نشود. قادر خواهید بود در اتاق های بازی، بازی کنید و سکه ها را گردآوری نمایید و با آن ها آیتم های مختلفی را خریداری کرده یا اتاق پو را تزیین کنید! دوستان خود را ملاقات کرده و با آن ها بازی کنید، با پو حرف بزنید و پاسخ هایش را بشنوید.

نسخه فارسی این بازی را از اینجا می توانید دانلود کنید.

ویژگی ها:

– رشد کردن پو به صورت طبیعی

– بازی در اتاق های دیگر و جمع آوری سکه

– انجام آزمایشات مختلف و معجون سازی

– سفارشی کردن پو

– امکان خرید پوشاک و وسایل دیگر برای پو

– امکان حرف زدن با پو

–  سرگرم کردن پو با انواع بازی های مختلف موجود در اتاق

تغیرات نسخه 1.4.64:

– رفع اشکالات قبلی بازی

– بهبود گرافیک

– اضافه شدن بازی : connect 2

Tiamat X 1.0.3---بازی اندروید

سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:,

 دانلود بازی اندروید  Tiamat X 1.0.3

معمولا بازی های اکشن در بین تمامی سبک ها از جذابیت بیشتری برخردار هستند، بازی هایی مثل ندای وظیه و کانتر اما این بازی ها همگی هم حجم بالا و هم به سخت افزار حرفه ای نیاز دارند اما در بین بازی های اکشن بازی های ساده ای نیز وجود دارند که حجم چندانی ندارند اما در مورد سرگرم کننده بدون حتی از بازی های گرافیکی محبوب تر هستند، بازیTiamat X 1.0.3 هم یکی از این دسته بازی های محبوب و ساده است. در  بازی نبرد فضایی که سبکی نظیر و مشابه بازی جنگ ستارگان را داراست شما باید یک سفینه جنگی کوچک را هدایت کنید و در مراحل مختلفی که در پیش دارید سایر دشمنان خود را نابود کنید. داستان بازی نبرد فضایی از این قرار است که دشمنان به سرزمین شما حجوم آورده و شما باید در مقابل آن ها ایستادگی کنید.

با ما با دانلود بازی اکشن نبرد فضایی به سبک جنگ ستارگان برای اندروید همراه باشید.

Tiamat X 1.0.3 بازی جنگ های فضایی

پیش نیاز بازی نبرد فضایی : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

سفینه شما مانند سفینه های دشمن می تواند از سلاح ها و تجهزیات مختلفی مثل موشک ها استفاده کنید که البته برای دستیابی به این تجهیزات حتما شما باید به سطح خاصی از امتیاز رسیده باشید در غیر این صورت تنها می توانید از همان مسلسل ساده و البته قدرتمند پیش فرض استفاده کنید. در حین انجام بازی نبرد فضایی علاوه بر اینکه تعداد و تجهیزات دشنمان شما دستخوش تغییرات می شود بلکه موانع طبیعی مختلفی نیز در سر راه شما قرار می گیرند که در نهایت همگی باعث خواهند شد که شما نتوانید بازی را براحتی ادامه دهید. همانطور که گفته شد این بازی اندروید بسیار شبیه به نسخه کلاسیک بازی جنگ ستارگان است اما با این تفاوت که این بازی در محیط های مختلف و همراه دشمنان و سلاح های گوناگون انجام می شود و همین موضوع باعث شده است تا این بازی فوق العاده ساده، کم حجم که حتی با نسخه های قدیمی اندروید سازگار است و براحتی برروی تمامی گوشی ها و تبلت های اندرویدی قابل اجراست در بین بهترین بازی های اندروید قرار بگیرد تا جایی که امتیاز آن در گوگل پلی به پنج / از پنج برسد که همین خود نشان دهنده جذابیت Tiamat X است. . درضمن از سایر ویژگی های این بازی باید به موزیک متن و مراحل مختلف و گوناگون اشاره کرد.شما هم می توانید در جمع دانلود کنندگان این بازی قرار بگیرد.

Epic Skater(اپیک اسکیتر)

سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:,

 اکنون زمان تفریح و سرگرمی فرا رسیده ،چه سرگرمی بهتر و هیجان انگیز تر از اسکیت برد آن هم درون کوچه و خیابان های شلوغ شهر که هر لحظه یک مانع جدید پیش روی شما سبز خواهد شد ،اگر برای انجام این ورزش هیجان انگیز مشتاق هستید ما به شما بازی Epic Skater(اپیک اسکیتر) را پیشنهاد می کنیم .بازی اپیک اسکیتر شما نقش یک پسر بچه شیطان و بازیگوش را دارید که با استفاده از اسکیت برد وارد کوچه و خیابان های شهر می شود و با پریدن از روی هر وسیله ای که پیش رویش قرار گرفته است مهارت خود را به چالش می کشد و با پرش هیا بلند از روی موانع و انجام حرکات نمایشی همه را شگفته زده می کند.

با ما با دانلود بازی اپیک اسکیتر برای اندروید همراه باشید و لذت ببرید.

دانلود بازی کارتونی اپیک اسکیتر

پیش نیاز بازی اپیک اسکیتر: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

اگر از بازی های کسل کننده ای که رو تلفن همراهتان قرار دارد خسته شده اید و دوست دارید کمی هیجان را در هنگام بازی تجربه کنید ما بهشما بازی جذاب Epic Skater را پیشنهاد می کنیم. در بازی کارتونی اپیک اسکیتر شما باید با استفاده از اسکیت بردی که در اختیار دارید به مناطق مختلف شهر بروید و از روی موانعی که بر سر راهتان قرار گرفته بپرید و سعی کنید که بالا ترین امتیاز ممکن را بدست بیاوید، شما قادر هستید که با انجام پرش های زیبا و نمایشی امتیاز بیشتری را برای خود کسب کنید و همچنین سکه هایی را که در مسیر عبور شما قرار گرفته اند را یکی پس از دیگری جمع آوری کرده و به اعضای آن ها نیز امتیاز دریافت کرده و به این ترتیب بالاترین رکورد را به نام خود ثبت نمایید. موسیقی این بازی به گونه ای ساخته شده که می تواند هیجان انجام بازی را برای شما دوچندان نماید و گرافیک کارتونی و جذاب آن یکی از ویژگی های خاص بازی می باشد که با دارا بودن گیم پلی بسیار ساده گزینه مناسب برای اوقات فراغت شما باشد. بازی Epic Skater 1.2.8 برای اندروید که توسط استدیو بازی سازی Kongregate منتشر شده است توانسته با سادگی نظر کاربران اندروید با سنین مختلف را به خود جلب کند و در گوگل پلی امتیاز ۴٫۲ را از ۵ به خود اختصاص بدهد

Lets Create Pottery ----دانلود بازی سفالگری

سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:,

 آیا دوست دارید کمی هنر به خرج دهید و با انگشتان خود کار های آثار هنری خلق کنید ،یکی از آرامش بخش ترین کارهای هنری سفالگری می باشد ،اما برای انجام این کار نیاز به تجهیزات خاصی می باشد ولی امروز ما برای شما بازی زیبای Lets Create Pottery را آماده کرده ایم که با آن خواهید توانست که لذت انجام هنر سفالگری را با استفاده از اندروید خود به طرزی بسیار باور نکردنی احساس کنید و از انجام آن برای ساعت های طولانی لذت ببرید و با این کار جذابیت انجام یک بازی اندروید آرامش بخش با کیفیت بالا را بدست آورده و اوقات فراغت خود را با استفاده از آن پر کنید.با ما با و دانلود بازی سفالگری برای اندروید همراه باشید و لذت ببرید.

بازی اندروید سفالگری

پیش نیاز بازی سفالگری: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

حال زمان آن رسیده که نهایت هنر خود را به نمایش بگذارید ،با آغاز شدن بازی سفالگری Lets Create Pottery 1.59 یک تکه گل سرد روی میز گردان قرار داده می شود و در این زمان است که کار شما آغاز می شود و باید با بهره گیری از خلاقیت و سلیقه خود آثار هنری زیبایی را خلق کنید. در این بازی اندروید سفارش هایی را نیز به شما داده خواهد شد که باید با توجه فراوان آن ها را طراحی کرده و سپس گل خامی که با استفاده از آن ظرف مورد نظر خود را ساخته اید را درون کوزه قرار دهید و تا در نهایت سفال مورد نظر شما بدست بیاید و با توجه به کیفیت و شباهتی که ساخته شما با طرح اصلی دارد به کار شما نمره داده خواهد شد و در صورت کسب حد نصاب نمره به شما مبلغی داده خواهد شد که شما با استفاده از آن می توانید طرح هایی را خریداری کرده و آن ها را بر روی سفال هایی که می سازید اجرا کنید تا بیش از پیش زیبا به نظر برسند. حتی برای شما این امکان قرار داده شده که از آثار خود عکس گرفته و آن ها را در شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید. بازی های سفالگری در سرتاسر جهان توانسته اند نظر افراد زیادی را به خود جلب کنند که می توان گفت بازی Lets Create Pottery یکی از بهترین ها در این زمینه می باشد.

Contract Killer Sniper 1.0.3 بازی زیبای تک تیر انداز

سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:,

 Contract Killer Sniper 1.0.3 بازی زیبای تک تیر انداز که یکی از بهترین بازی های اکشن می باشد که تا کنون برای تلفن های همراه هوشمند ساخته شده است .این بازی اندروید زیبا قادر است برای شما لذت واقعی تیر اندازی با بهترین سلاح ها دقیق زن را راهم کند .شما در این بازی باید با استفاده از سرعت عمل بالا و هوش خود ماموریت هایی را که برای شما مشخص شده یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و در هر مرحله با به دست گرفتن سلاحی متفاوت کاری را که از شما خواسته شده را به بهترین نحو انجام داده و افراد مورد نظر را به قتل برسانید.با ما با دانلود این بازی اندروید همراه باشید و  تبدیل به یک تک تیر انداز حرفه ای شوید.

دانلود بازی تک تیر انداز | Contract Killer Sniper 1.0.3

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

اگر به دنبال دانلود بازی اکشن واقعی می گردید ما به شما بازی Contract Killer Sniper را پیشنهاد می کنیم در این بازی که برای اندروید ساخته شده شما در نقش یک تک تیر انداز حرفه ای ظاهر می شوید که باید با استفاده از اسلحه خود به طور مخفیانه به مناطقی که از او خواسته شده است برود یکی پس از دیگری اهداف را از بین ببرد ،بسیار دقت کنید زیرا این ماموریت ها خیلی حساس می باشد و حتی کوچترین اشتباه و د ر محاسبات برای شلیک گلوله می تواند باعث بشود که تیر شما به خطا رفته و افراد دشمن از محل شما با خبر شده و کار را برایتان مشکل کنند .این بازی دارای بیش از ۲۵۰ ماموریت متفاوت می باشد که باعث خواهد شد شما برای مدت ها طولانی با آن سرگرم شده و اوقات فراغت خود را با آن پر کنید .از ویژگی های دیگر این بازی اک تیر انداز اندروید می توان به قابل ارتقا بودن سلاح های آن و همچنین قابلت بازی کردن به صورت pvp با دیگر افرادی که این بازی هیجان انگیز را روی تلفن های همراه خود نصب کرده اند. از دیگر عوامل جذابیت این بازی می توان به این موضوع اشاره کرد که شما برای انجام ماموریت هایتان محدود به یک مسیر نشده اید و قادر هستید که از مسیر مورد نظر خودتان حرکت کرده و به این ترتیب بهترین راه را برای کشتن افراد مورد نظر پیدا کرده و با داشتن آزادی عمل بیشتر مراحل بازی را پشت سر بگذارید.با لینک دانلود مستقیم و پر سرعت بازی  تک تیر انداز | Contract Killer Sniper 1.0.3 همراه 

The Maze Runner 1.1.16 برای اندروید

سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:,

 با ما همراه باشید با دانلود بازی بسیار زیبای The Maze Runner 1.1.16 برای اندروید.انگار همه چیز از بین رفته و دنیا به طور کل عوض شده است هنگامی که شما از خواب بیدار می شوید با دنیایی عجیب و جدید روبرو می شوید به گونه ای که هیچ نشانه ای از جایی که قبلا در آن زندگی می کرده اید وجود ندارد . تنها راه برای رهایی از این دنیا فرار کردن از آن می باشد و شما باید با بدست آوردن تمرکز خود بهترین و سریع ترین راه را برای نجات از این سرزمین عجیب پیا کنید و جان خود را هر چه سریع تر قبل از این که آن را از دست بدهید نجات داده و به زندگی عادی خود باز گردید .

The Maze Runner 1.1.16 دانلود بازی فرار پر پیچ و خم

پیش نیاز :اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر دوست دارید که وقت خود را با بازی های ماجراجویانه سپری کنید ما به شما بازی زیبا و هجان انگیز The Maze Runner 1.1.16 را پیشنهاد می کنیم در این بازی شما نقش یک مرد را به عهده دارید که هنگامی که از خواب بیدار می شود خود را در یک مکان عجیب و خطرناک می بیند که تنهاد راه رهایی از آن را در فرار می بیند و شما باید در این راه به او کمک کنید زیرا موانع زیادی یر سر راه او قرار گرفته شده است که باید با دقت از آن ها در کمترن زمان ممکن عبور کرد و همچنین با بکار گیری دقت خود نشانه هایی را که برای پیدا کردن راه خروج برای شما قرار داده شده است را پیدا کنید و به این ترتیب بهترین و ساده ترین راه را برای فرار از این دنیای عجیب پیدا کنید ، تمام چیزی که در بازی The Maze Runner 1.1.16به آن نیاز دارید بکار بستن هوش درکنار سرعت عمل بالا می باشد زیرا برخی اوقات چند مسیر پیش روی شما قرار دارد که شما باد یکی از آن ها را برای عبور انتخاب کنید که شما را به مقصد برساند و همینطور سکه هایی را که سر راهتان قرار داده شده است را تا آنجا که می توانید جمع آوری کرده و با این کار امتیاز خود را برای ادامه بازی و راه پیدا کردن به مراحل بعدی افزایش بدهید.

RollerCoaster Tycoon® ۴ Mobile v1.1.6 – بازی بسیار زیبا ساخت پارک + دیتا

یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:,

 RollerCoaster Tycoon® ۴ Mobile v1.1.6 – بازی آنلاین شبیه سازی و استراتژیک مدیریت پارک اندروید + دیتا

RollerCoaster Tycoon® ۴ Mobile یکی از بهترین بازی های شبیه سازی شده برای اندروید در سبک بازی های مدیریتی می باشد که توسط کمپانی معروف Atari, Inc به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شده است. این بازی در ابتدای کار به شما یک پارک را می دهد که وظیفه ی مدیریت و گسترش ان بر عهده ی شماست و می بایستی که با استراتژی ها و راه کار های خود پارک را سفارشی سازی کرده و با کارهای مختلف برای ارتقا و گسترش ان تلاش کنید و با هزاران بازیکن آنلاین جهانی به رقابت بپردازید! این بازی که دقیقا شبیه نسخه ی PC آن طراحی شده است دارای دقت زیادی است و بسیاری از ویژگی ها را شامل می شود که باید کم کم با آن ها اشنا شوید. اگر دوست دارید که پارک اختصاصی خود را بسازید و به عنوانسرمایه داری مشهور شناسایی شوید به هیچ وجه بازی پیش رو را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی شبیه سازی RollerCoaster Tycoon® ۴ Mobile اندروید:

* بیش از ۲۰ سرسره ی مختلف برای استفاده در پارک خود

* ایجاد انواع مینی گیم های مختلف در پارک اختصاصی خود

سفارشی کردن پارک خود با رستوران ها، شرکت ها و غیره

* انواع ایتم های مختلف برای ایجاد بخش های مختلف پارک

* افزایش سرمایه ی خود با جذب مردم و افزایش هیجان!

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج

بازی RollerCoaster Tycoon® ۴ Mobile به صورت رایگان عرضه شده است و مثل همیشه در فارسروید تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و ان را معرفی نماییم و امیدواریم که مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی RollerCoaster Tycoon® ۴ Mobile آنلاین است و برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

تغییرات نسخه ی v1.1.6 :

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود RollerCoaster Tycoon® 4 Mobile - بازی ساخت پارک اندروید + دیتا

 

آخرین مطالب ارسالی

  • Next Lock Screen 1.5-قفل بسیار زیبای گوشی
  • WWE Immortals-بازی کشتی کج جاودانه
  • Trial xtreme 4-بازی موتور سواری بسیار زیبا و جذاب
  • DU Battery Saver PRO & Widgets-مدیریت باتری
  • آموزش افزایش لایک و فالور اینستاگرام و فیسبوک
  • DynamicNotifications Premium- دانلود برنامه مشاهده اطلاعیه های گوشی بدون باز کردن قفل
  • Hellish Neighbours : New Year-دانلود بازی بسیار زیبای همسایه جهنمی
  • web pc suite- دانلود برنامه استفاده از فایل های گوشی با کامپیوتر بدون usb
  • The Cleaner 1.4.10.1 - دانلود برنامه پاک کردن فایل های زباله
  • Lightning Launcher eXtreme 10.6.4-دانلود لانچر بسیار زیبا
  • TouchPal X Keyboard- دانلود کیبور بسیار قدرتمند
  • برنامه iGest – Gesture Launcher 2.5.0.9 - دانلود برنامه لمسی اندروید
  • دانلود Clash of Clans نسخه 6.407 اندروید
  • ooVoo Video Call, Text & Voice 2.2.6 - مسنجر محبوب ooVoo برای اندروید
  • Boom Beach 19.60- بازی استراتژیک ساحل بوم + دیتا
  • MMX racing- بازی ماشین سواری بسیار زیبا اندروید+دیتا
  • Pou -----پو
  • Tiamat X 1.0.3---بازی اندروید
  • Epic Skater(اپیک اسکیتر)
  • Lets Create Pottery ----دانلود بازی سفالگری
  • کل صفحات: 11
    صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد