[RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] فاو آیکون

Rooster Wars v1.0.12 – بازی ایرانی فوق العاده زیبای خروس جنگی اندروید

پنج شنبه 13 آذر 1393برچسب:,

Rooster Wars v1.0.12 – بازی ایرانی فوق العاده زیبای خروس جنگی اندروید

 Rooster Wars v1.0.12 – بازی ایرانی فوق العاده زیبای خروس جنگی اندروید – دانلود با لینک مستقیم یک فایل نصبی ۵۲ مگابایتی

آپدیت جدید  

Rooster Wars – خروس جنگی یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده ی آنلاین ساخته شده توسط برنامه نویسان ایرانی برای سیستم عامل هوشمند اندروید است که به صورت کاملا رایگان در دسترس عموم کاربران ایرانی اندروید قرار داده شده است! در بازی خروس جنگی ابتدا می بایستی که خروس جنگی خود را از میان سه نژاد خروس‌ های «وسترن»، «لاری» و «ژاپنی» انتخاب نمایید و سپس ظاهرش را آن گونه که مایلید شخصی سازی کنید! ظاهر خروس ها از تنوع بالایی برخوردار است و آیتم های زیادی برای شخصی سازی آن ها وجود دارد! از تاج خروس ها گرفته تا رنگ پرهایشان را می توانید به صورت اختصاصی شخصی کنید و بعد از آن که خروس خود را ساختید تازه ماجرایی آغاز می شود! بازی دو حالت را شامل می شود یکی حالت داستانی و دیگری حالت مسابقات که در بخش داستانی خروس جنگی شما از طرف شاه خروس سرزمین خروس‌ها مامور می‌ شود تا در مناطق خروس نشین به برقراری نظم و قانون بپردازد و در حالت مسابقات می توانید به رقابت با دیگر خروس ها بپردازید و به شهرت برسید!

برخی از ویژگی های بازی خروس جنگی Rooster Wars اندروید :

* دو حالت مختلف داستانی و آنلاین با امکان انتخاب

* امکان بازی در مکان های مختلف خروس نشین

* امکان رقابت با دیگر خروس ها (کاربران آنلاین دیگر)

* انواع جوایز مختلف برای خروس های برتر

* زبان فارسی با محیط کاربری دوست داشتنی

* گرافیک اچ دی با صداگذاری عالی

بازی Rooster Wars به صورت رایگان عرضه شده است و ما امروز در فارسروید به درخواست مکرر کاربران تصمیم گرفتیم که جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به صورت رایگان در اختیار شما کاربران عزیز همیشگی قرار دهیم و امیدواریم که مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی خروس جنگی انلاین است و برای اجرا حتما اینترنت مورد نیاز است – در اجرای اولیه باید ابتدا یک حساب جدید برای خود بسازید و در نهایت وارد بازی شوید!

تغییرات نسخه ی v1.0.12:

آغاز فصل اول لیگ‌های خروس‌جنگی
باز شدن نقشه‌ی سوم مناطق خروس‌نشین
اضافه شدن بیش از ۳۰ آیتم جدید به فروشگاه
اضافه شدن قابلیت ارسال پیام
کاهش شدید رم مورد نیاز برای اجرای بازی
افزایش سرعت سرور بازی
بهبود رابط کاربری
رفع مشکل نشان ندادن سلاح‌ها
رفع بسیاری از ایرادات جزئی

 

دانلود Rooster Wars - بازی ایرانی خروس جنگی اندروید !

 

Doodle Jump یکی از پرطرفدارترین، اعتیاداورترین و هیجان برانگیزترین بازی های تفریحی و کلاسیک

پنج شنبه 13 آذر 1393برچسب:,

Doodle Jump یکی از پرطرفدارترین، اعتیاداورترین و هیجان برانگیزترین بازی های تفریحی و کلاسیک

 Doodle Jump یکی از پرطرفدارترین، اعتیاداورترین و هیجان برانگیزترین بازی های تفریحی و کلاسیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دریافت بیش از ۵۰ میلیون بار از مارکت اندروید در صدر بازی های برتر اندرویدی قرار دارد و دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ می باشد که امروز قصد معرفی آن را داریم! اگر بخواهیم توضیحاتی در مورد بازی اراوه دهیم بهتر است اینگونه آغاز کنیم که خلاصه ی تمام ایده آل های یک بازی کوچک در بازی دودل جامپ جمع اوری گردیده و آن ایده آل چیزی جز بازی کردن با یک دست در زمان بیکاری نیست! در این بازی شما نقش یک موجود عجیب و غریب با نام دودل را بازی می کنید که راهش را با پرش بر روی سکوی های بی پایانی به سمت بالا ادامه می دهد! می توانید اسمارت فون خودتان را به چپ و راست خم کنید تا موجودتان بر روی هوا به این طرف و آن طرف برود و اگر از یک طرف صفحه نمایش به بیرون بروید از طرف دیگر به داخل می آید. همچنین می توانید بر روی صفحه بزنید تا موجودتان شلیک هم بکند!

زمین عمودی پیش روی شما پر است از اشیائی که به شما کمک کنند و یا اینکه شما را از رفتن و صعود به بالا باز دارند! فنرهای موجود بر روی بعضی از سکوها موجب می شوند تا ۳ برابر اندازه ی معمول بپرید! هرچه که به بالاتر بروید سکوهایی که تکان می خورند یا سکوهای شکننده و همینطور موجودات دیگر که دشمن شما هستند بیشتر می شوند و هیجان بیش از پیش می گردد! در واقع از امتیاز بیست هزار به بعد است که این بازی بسیار زیباتر و مهیج تر می شود!

برخی از ویژگی های بازی Doodle Jump اندروید :

* بازی در انواع جهان های فانتزی فضا، جنگل، زمین فوتبال، زیر آب، برف، هالووین و غیره

* بودن انواع قدرت های بو پی اس مختلف برای پرتاب شما به بالاتر

* بودن انواع موانع مختلف از جمله سکوهای شکننده و دشمنان متعدد برای جلوگیری از صعود

* امکان رقابت با دیگر کاربران جهانی به صورت آنلاین!

بله، شما با دیگر کاربران جهان نیز رقابت دارید! همینطور که به بالا می روید یکسری خط در سمت راست صفحه می بینید که نام کاربرانیست که تا آن خط رفته اند! به نظر من این یک راه بسیار جالب برای نشان دادن رقابت بین دیگر بازی کنندگان و حتی بازی کنندگان سراسر دنیا است و حتما از این به بعد در بسیاری از بازی ها آن را می بینیم! به طور کلی ؛ اگر به دنبال یک بازی اعتیادآور برای گذراندن وقت هستید، آخرین نسخه ی بازی Doodle Jumpرا به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فارسرویددریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v3.0.5 : (درخواستی کاربران)

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Doodle Jump - بازی اعتیادآور و پرطرفدار دودل جامپ اندروید

 

Dark Avenger II: Darkness Reborn v1.0.7 – بازی شگفت انگیز

پنج شنبه 13 آذر 1393برچسب:,

Dark Avenger II: Darkness Reborn v1.0.7 – بازی شگفت انگیز

 Dark Avenger II: Darkness Reborn v1.0.7 – بازی شگفت انگیز تولد تاریکی با سبک پرطرفدار MORPG برای اندروید + تریلر

نسخه ی دوم بازی فوق العاده زیبای Dark Avenger 
بازی آنلاین است – آپدیت جدید  ۲۰۱۴-۱۲-۰۴

Darkness Reborn نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و شگفت انگیز Dark Avenger از استودیوی بازیسازی GAMEVIL برای دستگاه های اندرویدیست که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و آن را حضور کاربران دوستدار بازی های اکشن و آر پی جی معرفی نماییم! داستان بازی همانند نسخه ی پیشین است به گونه ای که شیطان از خواب بیدار می شود و تاریکی ها و ظلم و ستم فزونی می یابد. در بازی تاریکی همه جا را فرا گرفته و ظلم و ستم بیداد می کند و شما باید قهرمانان خود را آماده نبرد کنید و آن ها را به جنگ با شیطان بفرستید! بله … باید به صورت مداوم با آن ها تمرین کنید تا قدرتمند شوند و اجازه ندهید تا اهریمن بر زمین تسلط پیدا کند! اینبازی یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های ترسناک اندرویدی می باشد که اگر علاقه مند به بازی ترسناک هستید، بی هیچ شکی این بازی برایتان لذت بخش خواهد بود. باید دقت داشته باشید که شیطان در همه جا وجود دارد و ممکن است در هر لحظه به شما آسیب برساند. پس از هر پیروزی امتیاز کسب می کنید و به شما پاداش داده خواهد شد. همین الان گروه خود را بسازید و …!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Darkness Reborn اندروید :

* امکان تشکیل یک تیم قدرتمند از قهرمانان برای شروع نبرد

* مبارزه در انواع مکان ها و محیط های واقعی و بی نظیر

سفارشی سازی قهرمان خود با هزاران مورد از اقلام

صدها مورد از دستاوردهای مختلف برای افزایش چالش

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری هیجان انگیز

بازی Darkness Reborn هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید نسخه ی اول آن را به عنوان اولین وبسایت ایرانی معرفی و به صورت کاملا رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار میدهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Darkness Reborn آنلاین است و برای اجرا اینترنت مورد نیاز می باشد. از طرفی هنگام اجرای بازی از ۰ تا ۱۰۰ مگابایت دیتای اضافی دانلود می شود.

تغییرات نسخه ی v1.0.7 :

* رفع باگ های بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Darkness Reborn - بازی تولد تاریکی اندروید + دیتا

 

دانلود Hill Climb Racing 1.19.2 بازی اعتیاد آور مسابقات صعود تپه برای اندروید+مود

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

دانلود Hill Climb Racing 1.19.2 بازی اعتیاد آور مسابقات صعود تپه برای اندروید+مود

جدیدترین نسخه بازی Hill Climb Racing اندروید

امتیاز در گوگل پلی : 4.5 از 5

شاید همین حالا که اسکرین شات های بازی را می بینید لبخندی بر

لبان شما نقش ببندد که چه قدر این بازی ساده و شاید حتی بچه گانه است! اما می توانیم بگوییم همین بازی ساده که Hill Climb Racing نام دارد ، اگر شما را معتاد خودش نکند ، حتما به آن علاقه مند خواهید شد!

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

Zombie Defense v8.8 + Mod – بازی دفاع زامبی+مود

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

Zombie Defense v8.8 + Mod – بازی دفاع زامبی+مود

 Zombie Defense v8.8 + Mod – بازی پرطرفدار دفاع زامبی اندروید – نسخه معمولی + مود شده به صورت جداگانه

Zombie Defense – دفاع زامبی یک بازی جدید در سبک بازی های استراتژی و زامبی از استودیوی بازیسازی Home Net Games مخصوص سیستم عامل اندروید است که با صدها هزار دریافت از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ بوده و از برترین بازی های اندرویدی به شمار می رود. داستان بازی را از زبان گوگل پلی اینگونه بیان می کنیم: “هم اکنون ۷ میلیارد انسان در سیاره ما زندگی می کنند و قبلا نیز بیش از ۱۰۰ میلیارد زندگی انسان می کرده اند که از بین رفته اند! اگر فقط یک دهم آن ها زنده شوند چه اتفاقی می افتد؟!” در این بازی شما در نقش یک بازیکن باید سربازان خود را در مکان های مختلفی قرار دهید تا با استفاده از سلاح های خود امواجی از زامبی ها را از بین ببرند و ماموریت های بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

در بازی Zombie Defense ویژگی هایی نیز فراهم شده است که بتوانید با بدست آوردن پول در ماموریت ها فن آوری های جدید را خریداری نمایید و یا به ارتقای شخصیت ها بپردازید و یکی از بهترین بازی های Strategy را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیکی Zombie Defense اندروید :

* شامل ۳۳ ماموریت مختلف برای پشت سر گذاشتن

* شامل ۸۴ ارتقاء مختلف و عالی بین هر ماموریت

* شامل ۶ نوع دشمن مختلف برای از بین بردن

* در دسترس قرار گرفتن مواد منفجره، سلاح ها و …

* بازی در انواع محیط های ۳D همچون بزرگراه ها، شهرها و بیابان ها

* به روز رسانی منظم و به صورت رایگان با اضافه شدن ماموریت های جدید

بازی Zombie Defense را ما امروز در فارسروید برای اولین بار در میان تمامی وبسایت های ایرانی معرفی می کنیم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب جدیدترین نسخه ی آن را به همراه نسخه ی مود شده دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v8.8:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Zombie Defense - بازی دفاع زامبی اندروید + مود

 

Kingdom Rush- بازی استرتژیک دفاعی اندروید+دیتا

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

Kingdom Rush- بازی استرتژیک دفاعی اندروید+دیتا

 Kingdom Rush بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی خارق العاده و اچ دی در سبک بازی های دفاعی و استراتژیکی برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به یک سفر حماسی و دفاع از پادشاهی خود در برابر انبوهی از اورک ها، ترل و جادوگران شیطانی دعوت می کند! در ابتدای بازی مقدار محدودی از سکه های امپراطوری در اختیار شما قرار دارد که می بایستی به ساخت برج ها و ساختمان های مختلف پرداخته و زیر ساخت های آن را تقویت کنید. انواع ساختمان های مختلف در ابتدای بازی برای جلوگیری از ورود دشمنان به قلمروی شما وجود دارد که باید با ایجاد کماندارها و پیاده نظام به مبارزه ی با آن ها پرداخته و از ورود ان ها جلوگیری کنیدبرای پیروزی در نبرد مقابل دشمنان باید از دقت و سرعت عمل خوبی بهره مند باشید تا با کم ترین خسارت و در کوتاه ترین زمان ممکن، دشمنان را از سرزمین خود بردارید و ان ها را سرنگون سازید.

مبارزه در جنگل ها، کوه ها و زمین های مختلف صورت می پذیرد و انواع سلاح های متعدد مانند آتش باران کردن دشمنان برای مبارزه وجود دارد.

برخی از ویژگی های بازی Kingdom Rush اندروید :

* امکان ایجاد سربازان و در دست گرفتن فرماندهی ان ها

* بیش از ۵۰ دشمنان مختلف از جمله شیاطین با مهارت های مختلف

* بودن ۹ قهرمان با مهارت های منحصر به فرد برای انتخاب در مبارزات

* بیش از ۱۸ توانایی های برج برای ساخت ساختمان های متعدد

* بودن بیش از ۶۰ دستاورد مختلف برای پیش بردن بازی

* امکان کنترل سربازان برای از بین بردن دشمنان

* بهینه شده برای گوشی های آندروید و تبلت ها

شما باید در بازی شگفت انگیز Kingdom Rush نهایت تلاش خود را کنید که قلمرو و پادشاهی خود را از نیروی تاریکی نجات دهید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. ما در فارسروید نسخه ی فول این بازی را برای شما قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را به همراه فایل دیتا دریافت کنید.

 تغییرات نسخه ی v2.3.6:

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Kingdom Rush - بازی استراتژی دفاعی اندروید + دیتا

 

Hay Day v1.22.135 September 3, 2014 - دانلود بازی مزرعه داری و کشاورزی پرطرفدار اندروید

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

Hay Day v1.22.135 September 3, 2014 - دانلود بازی مزرعه داری و کشاورزی پرطرفدار اندروید

 Hay Day v1.22.135 September 3, 2014 - آپدیت جدید بازی همزمان با انتشار در گوگل پلی

Hay Day یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک استراتژیک مزرعه داری و کشاورزی برای سیستم عامل اندروید می باشد که  تجربه ی یک زندگی روستایی بسیار هیجان انگیز و تجارت روزمره محصولات را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می اورد! در این بازی به شما به عنوان یک کشاورز فرصتی برای پرورش انواع محصولات کشاورزی همچون سبزیجات، میوه ها و انواع توت ها داده می شود که بتوانید مزرعه ی خود را سر و سامان ببخشید و برای رشد بیشتر محصولات و درآمد بیشتر مزرعه ی شخصی خود را با ابزارهای متعددی که در اختیار دارید، تجهیز نمایید.

شما می توانید به آسانی انواع کارخانه های تولید قند و لبنیات، نانوایی و غیره را برای به دست اوردن درآمد ایجاد کنید و برای فروش بیشتر، محصولاتتان را در فروشگاه های مختلف بگذارید و یا در روزنامه تبلیغ کنید! شما می توانید انواع مکان های مختلف را برای گسترش مزرعه بسازید مثلا برای درآمد از طریق فروش تخم مرغ، مرغ هایی را درون مکان آن بگذارید و با پرورش انواع حیوانات دیگر همچون سگ، اسب، خوک، گوسفند، گاو و… به کسب درآمد بپردازید و تا به هدف نهایی خود که تبدیل شدن به کشاورز نمونه خواهد بود، نرسیده اید از بازی دست نکشید!

برخی از ویژگی های بازی مزرعه داری Hay Day اندروید :

* تولید انواع مواد غذایی خوشمزه با استفاده از مواد طبیعی موجود در مزرعه خود

* خرید و فروش سالم با تولید انواع مواد غذایی از مزرعه های تازه و گذاشتن برای فروش در مغازه های کنار جاده ای

* امکان بازی به صورت آنلاین و کسب درآمد با دوستان خود در شبکه های اجتماعی  گوگل پلاس و فیسبوک

* ساخت انواع کارخانه های مختلف برای کسب درآمد و گسترش مزرعه مانند کارخانه ی قند و یا بافندگی

*در دسترس بودن انواع ابزار های مختلف برای بهبود و کار برروی مزرعه

* امکان کاشت انواع سبزیجات مختلف و گندم برای کسب درآمد با قابلیت برداشت

* امکان ایجاد انواع درختان برای جمع اوری میوه و انجام کارهای دیگر همچون رنگ آمیزی ساختمان و غیره

* دارا بودن گرافیک خیره کننده ی عالی نسبت به حجم بسیار کم خود به همراه صداگذاری مهیج

بازی زیبا و شگفت انگیز Hay Day هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که از برترین بازی های اندرویدیست و آن را به تمام کاربران دوستدار بازی های استراتژیک و با حوصله ی فارسروید پیشنهاد می دهیم! برای مشاهده ی عکس هایی از محیط بازی و دانلود آن با یک کلیک با ما همراه باشید …

 تغییرات نسخه ی v1.22.135 :

* بروزرسانی بزرگ با ویزگی های جدید

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Hay Day - بازی مزرعه داری و کشاورزی پرطرفدار اندروید !

 

PhotoSuite 3 Photo Editor یک ویرایشگر عکس قدرتمند و کم نظیر

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

PhotoSuite 3 Photo Editor یک ویرایشگر عکس قدرتمند و کم نظیر

 PhotoSuite 3 Photo Editor یک ویرایشگر عکس قدرتمند و کم نظیر از کمپانی معروف Mobile Systems, Inc مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد، حرفه ای و گسترده ی خود می تواند کامل ترین و بهترین استودیوی عکس را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورد! این اپلیکیشن علی رغم حجم بسیار کم خود تمامی ویژگی های کاربردی نرم افزار فتوشاپ از جمله ویرایش، ترکیب، کار با لایه ها، ماسک ها، افکت ها و … را شامل می شود و با آن می توانید در عرض چند دقیقه با ابتکار خود عکس هایی بسیار زیبا و خارق العاده را طراحی نمایید و در صورت مایل بودن ان ها را با دوستان و آشنایان خود در شبکه های اجتماعی فیسبوک، توییتر و .. و یا روش هایی همچون ایمیل به اشتراک بگذارید.

نرم افزار PhotoSuite 3 Photo Editor با دارا بودن یک محیط کاربری فوق العاده زیبا و کاربرپسند و دم دست بودن تمامی ویژگی ها و بخش های مختلف آن تجربه ی بهترین برنامه فوتو ادیتور را در اندرویدفون شما به ارمغان می آورد.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن PhotoSuite 3 Photo Editor اندروید :

* بهینه سازی و بهبود کیفیت و رنگ عکس ها با استفاده از ابزارهای مختلف

* استفاده از ابزارهای پیشرفته و حرفه ای عکس برای ساخت و ایجاد آثار و کلاژهای مختلف

* امکان اضافه کردن سریع و آسان متن ها، شکل ها و نقاشی های مختلف به تصاویر خود

* امکان گرفتن عکس با استفاده از دوربین و یا وارد نمودن تصویر به برنامه به صورت مستقیم از گالری

* دارا بودن انواع فیلترهای شگفت انگیز از جمله خاکستری، موج دار شدن و … برای اعمال برروی عکس ها

* امکان به اشتراک گذاری عکس های خود در شبکه های اجتماعی فیسبوک، گوگل پلاس، پیکاسا و یا توییتر

* پشتیبانی از تمامی اسمارت فون ها و تبلت های با سیستم عامل اندروید با صفحه ی نمایش بزرگ و کوچک

نرم افزار PhotoSuite 3 Photo Editor هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۴.۹۹ دلار به فروش می رود و دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی آن را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v3.2.339:

* رفع مشکلات برنامه و بهبود عملکرد

 

دانلود PhotoSuite 3 Photo Editor - ویرایشگر عکس فوتوسوئیت 3 اندروید

 

Smart Launcher 2 – اسمارت لانچر ۲

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

Smart Launcher 2 – اسمارت لانچر ۲

 

لانچر عالی Smart Launcher 2 v2.12 Pro Patched آندروید (نسخه ی کرک شده با تمامی امکانات!)
به همراه دو پلاگین کاربردی Smart Launcher Notifications و Smart Launcher Extra

Smart Launcher 2 – اسمارت لانچر ۲ یک لانچر فوق العاده زیبا با طراحی نوآورانه و مینیمالیستی از گروه برنامه نویسی GinLemon مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که پس از موفقیت های خود پس از عرضه ی نسخه ی یک آن در گوگل پلی در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داده شد. همانطور که میدانید با استفاده از لانچرها می توانید به صورت حرفه ای اینترفیس اسمارت فون و یا تبلت خود را سفارشی سازی کنید به گونه ای که تا به امروز چندین لانچر مختلف و معروف و حتی نسخه ی ۱ لانچر اسمارت را برای شما معرفی نموده ایم که با استقبال عالی شما روبرو گردیده است و اما نسخه ی دوم اسمارت لانچر با استفاده ی بسیار کم از حافظه، رابط کاربری آسان و اینترفیسی عالی تجربه ای متفاوت از لانچرهای اندرویدی را برای شما به ارمغان می اورد.

اسمارت لانچر ۲ دارای دو نسخه ی معمولی و حرفه ای با عنوان Pro می باشد که نسخه ی حرفه ای آن به نسبت دارای قابلیت های بیشتری است که از آن ها می توان به دارا بودن یک صفحه نمایش ثانویه برای قرار دادن ویجت، قفل صفحه نمایش زیبا و غیره اشاره کرد و ما امروز نسخه ی حرفه ای و خریداری شده ی آن را برای شما قرار داده ایم.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Smart Launcher 2 اندروید :

* در اختیار قرار دادن انواع شخصی سازی های مختلف و کم نظیر

* امکان سفارشی سازی قفل صفحه ی نمایش توسط کاربران

* امکان دسته بندی برنامه ها و بازی ها با اینترفیسی واقعا جذاب

* پشتیبانی از تصویر زمینه زنده، ویجت، آیکون پک های لانچرهای معروف

* توابع کاربردی مخفی کردن وضعیت، استفاده در حالت افقی و عمودی، تغییر آیکون واحد در کشو، کشوهای سازمان یافته و …

اپلیکیشن Smart Launcher 2 هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به همراه دو پلاگین با نام های Smart Launcher Notifications و Smart Launcher Extra برای شما قرار داده ایم که می توانید آن ها را با یک کلیک دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v2.12:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد

 

دانلود Smart Launcher 2 - لانچر هوشمند "اسمارت لانچر 2" اندروید

 

 

آخرین مطالب ارسالی

  • Next Lock Screen 1.5-قفل بسیار زیبای گوشی
  • WWE Immortals-بازی کشتی کج جاودانه
  • Trial xtreme 4-بازی موتور سواری بسیار زیبا و جذاب
  • DU Battery Saver PRO & Widgets-مدیریت باتری
  • آموزش افزایش لایک و فالور اینستاگرام و فیسبوک
  • DynamicNotifications Premium- دانلود برنامه مشاهده اطلاعیه های گوشی بدون باز کردن قفل
  • Hellish Neighbours : New Year-دانلود بازی بسیار زیبای همسایه جهنمی
  • web pc suite- دانلود برنامه استفاده از فایل های گوشی با کامپیوتر بدون usb
  • The Cleaner 1.4.10.1 - دانلود برنامه پاک کردن فایل های زباله
  • Lightning Launcher eXtreme 10.6.4-دانلود لانچر بسیار زیبا
  • TouchPal X Keyboard- دانلود کیبور بسیار قدرتمند
  • برنامه iGest – Gesture Launcher 2.5.0.9 - دانلود برنامه لمسی اندروید
  • دانلود Clash of Clans نسخه 6.407 اندروید
  • ooVoo Video Call, Text & Voice 2.2.6 - مسنجر محبوب ooVoo برای اندروید
  • Boom Beach 19.60- بازی استراتژیک ساحل بوم + دیتا
  • MMX racing- بازی ماشین سواری بسیار زیبا اندروید+دیتا
  • Pou -----پو
  • Tiamat X 1.0.3---بازی اندروید
  • Epic Skater(اپیک اسکیتر)
  • Lets Create Pottery ----دانلود بازی سفالگری
  • کل صفحات: 11
    صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد