[RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] فاو آیکون

Black Viper – Sophia’s Fate ♛ V2.0 Premium – یک بازی ماجراجویی

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

 Black Viper – Sophia’s Fate ♛ V2.0 Premium – یک بازی ماجراجویی فوق العاده زیبا با گرافیک HD برای اندروید همراه دیتا – آفلاین

Black Viper – Sophia’s Fate یک بازی بسیار زیبا و عظیم از استودیوی بازیسازی معروف Anuman می باشد که ابتدا برای PC عرضه شده بود و بالاخره پس از مدت ها شاهد عرضه شدن نسخه ی آندرویدی آن در گوگل پلی بودیم و تصمیم گرفتیم در سریع ترین زمان ممکن آن را حضور شما کاربران گرامی معرفی نماییم. داستان بازی حول شخصیت اصلی یعنی سوفیا می چرخد! سوفیا دختر جوانی است که لقب مار سیاه را به خودش گرفته است و در طول داستان بازی دو نوع چهره را به خود میگیرد؛ چهره ی پلیسی در روز و چهره ی دزد در شب!! بله… سوفیا به عنوان پلیس مامور شده تا درباره ی یک مرگ مشکوک تحقیق نماید اما می فهمد که مشکلی بزرگ تر از این رخ داده و به همین دلیل در طول شب مانند یک دزد به خانه نفوذ می کند تا به حقایق پی ببرد! شما می بایستی در نقش دزد بدون گذاشتن ردپایی از خود رفتار و حرکات این خانواده را کنترل کنید و حتی برای رسیدن به هدفتان از سیستم امنیتی انها بدون مشکل عبور کنید! هر دو چهر ی شما در بازی به شما کمک خواهد کرد ؛ به عنوان یک پلیس می توانید سرنخ و مدارک جمع آوری کنید و از افراد مضمون نیز پرس جو کنید و در نقش دزد به جستجوی بیشتر خارج از حیطه کاری خود بپردازید. اگر به بازی های ماجراجویی علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین های این سبک را تجربه کنید بازی مار سیاه: سرنوشت سوفیا را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Black Viper – Sophia’s Fate اندروید :

* شامل بیش از ۲۹ صحنه شی پنهان و ۲۶ مینی گیم

* دارا بودن سه سطح دشواری با امکان انتخاب توسط شما

* بازی در نقش یک قهرمان با دو هویت (پلیس و دزد) !

ماجراجویی در بیش از ۳۵ مکان منحصر به فرد

* پخش انواع موسیقی های جذاب و بسیار فریبنده !

* دارا بودن یک گرافیک فوق العاده و خیره کننده !

بازی Black Viper – Sophia’s Fate هم اکنون در گوگل پلی با قیمت ۴.۹۹ دلار به فروش می رود و ما امروز در فارسروید ان را به همراه فایل دیتا و کاملا تست شده و آفلاین در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ان را به رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v2.0 :

* انتشار نسخه ی اول بازی در گوگل پلی

 

دانلود Black Viper - Sophia's Fate - بازی ماجراجویی سرنوشت سوفیا اندروید + دیتا

 

جدیدترین نسخه ی بازی معروف Jungle Heat برای اندروید

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

جدیدترین نسخه ی بازی معروف Jungle Heat برای اندروید

جدیدترین نسخه ی بازی معروف Jungle Heat برای اندروید – آپدیت 

                                                                                           

Jungle Heat به فارسی (جنگل حرارت) بازی جدید، فوق العاده زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های استراتژیک و فرماندهی برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به جنگل های گرمسیری که سرشار از مواد با ارزشی مثل نفت، چوب و طلا می باشد، دعوت می کند. این مواد با ارزش را غارتگران و دزدان دریایی برای خود می برند و شما می بایستی که جلوی آن ها ایستاده و منبعتان را از آن ها پس بگیرید. شما باید پایگاه یک ارتش را وسط جنگل بنا کنید، مقابل دیگر بازیکنان بجنگید، پایگاه‌های آنان را نابود کنید و جواهرات به غارت رفته را بازگردانید. شما باید برای پایگاه خود، برنامه ریزی دقیق و منظمی را انجام دهید و به مرور سربازان و ساختمان های خود را ارتقا دهید و با شکست دادن دشمنان تجربه ی بهترین بازی دفاعی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

این بازی رایگان با دارا بودن امتیاز ۴.۷ از ۵ در پلی استوری از برترین و پرطرفدارترین بازی های دفاعی اندروید به شمار می رود و آن را به همه ی دوستداران بازی های آرکید و اکشن پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی Jungle Heat اندروید :

* امکان ارتقاء ساختمان و سربازان برای افزایش قدرت

* امکان ساخت و ایجاد پایگاه قدرتمند با ابزارهای مختلف

* بازی در میان جنگل هایی فوق العاده زیبا و واقعــی

* ایجاد ابزارهای جنگی مختلف برای شلیک به سمت دشمن

* دارا بودن گرافیک رنگارنگ اچ دی و خیره کننده

* پهش موسیقی هایی شگفت انگیز در فضای گرمسیری جنگل

* امکان بازی به صورت آنلاین و با کاربران دیگر برای کسب امتیاز

* دارا بودن گیم پلی اعتیاد آور + نصب سریع و آسان

بازی فوق العاده زیبای Jungle Heat برای تمام سنین می تواند هیجان انگیز و جالب توجه باشید ؛ ما امروز در فارسرویدجدیدترین نسخه ی این بازی بسیار زیبا را برای شما کاربران همیشگی قرار داده ایم و امیدواریم موردپسندتان واقع گردد…

توجه داشته باشید که : بازی Jungle Heat آنلاین است و برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

 تغییرات نسخه ی v1.8.3:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Jungle Heat - بازی پرطرفدار فرماندهی حرارت جنگل اندروید

 

بازی ماجراجویی Alex Hunter: Lord of the Mind v1.1

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

 بازی ماجراجویی Alex Hunter: Lord of the Mind v1.1 شبیه به شرلوک هلمز اندروید + فایل دیتا – نسخه پرمیوم، تست شده و کاملا افلاین

Alex Hunter: Lord of the Mind یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های ماجراجویی و پازل از استودیوی بازیسازی معروف Alawar Entertainment برای اندروید است که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش در مارکت اندروید برای فروش عرضه گردید. داستان بازی از این قرار است که دیوانه ای در شهر می تواند ذهن افراد را بخواند و هم اکنون شما در نقش محققی خبره با نام آلکس باید ماجراجویی جدید خود را آغاز نمایید و با یافتن انواع سرنخ ها، رازها و رمزها ماموریت های بازی را یکی پس از دیگری پست سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

بازی Alex Hunter: Lord of the Mind نیز همانند دیگر بازی های این کمپانی دارای گرافیک خیره کننده اچ دی است و با دارا بودن یک صداگذاری مهیج و داستانی عمیق تجربه بهترین بازی ماجراجویی را برای شما به ارمغان می آورد.

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Alex Hunter: Lord of the Mind اندروید :

* دارا بودن یک داستان فوق العاده زیبا همانند شرلوک هلمز

* شامل انواع پازل های چالش برانگیز برای حل کردن

* انواع صحنه های شیء پنهان فوق العاده زیبا برای یافتن

* ملاقات با انواع شخصیت های مختلف در طول بازی

* دارا بودن گرافیک HD خیره کننده به همراه صداگذاری مهیج

بازی Alex Hunter: Lord of the Mind هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می رود که ما در فارسرویداولین نسخه ی آن را به صورت رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.1 :

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

 

دانلود Alex Hunter: Lord of the Mind - بازی ماجرایی اندروید + دیتا

 

Angry Birds Transformers v1.2.13 – بازی پرندگان خشمگین

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

 Angry Birds Transformers v1.2.13 – بازی پرندگان خشمگین ترانسفورمر اندروید همراه دیتا – تست شده و آفلاین

اپدیت 

Angry Birds Transformers نسخه ی جدیدی از بازی معروف و پرطرفدار پرندگان عصبانی از استودیوی Rovio برای اندروید است که چند ساعت پیش به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم در سریع ترین زمان ممکن ان را معرفی نماییم. داستان بازی از این قرار است که ربات های بیگانه به سمت جزیره ی شما حمله کرده اند و باید جلوی ان ها بایستید و ان ها را ز بین ببرید! در نسخه ی جدید پرندگان عصبانی فکر نکنید که با شخصیت های جدید مواجه خواهید شد خیر ؛ بلکه دارای گیم پلی ای جدید با داستانی فوق العاده است که بدون شک برای بار دیگر شما دوستداران بازی های انگری بیرد را به وجد می اورد.

برخی از ویژگی های بازی Angry Birds Transformers اندروید :

* جمع اوری انواع قهرمانان مختلف با توانایی های خاص

* انواع مختلفی از وسایل نقلیه مختلف اتومبیل، کامیون، تانک و یا هواپیما

دریافت سلاح های قوی تر و توانایی های جدید برای هر ترانسفورماتور!

* بازی در انواع محیط ها و مکان های مختلف و متنوع

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه کنترلرهای عالی + صداگذاری مهیج

بازی Angry Birds Transformers هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی معرفی می کنیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Angry Birds Transformers آفلاین است ولی برای برخی از ویژگی های بازی نیاز به اینترنت می باشد.

تغییرات نسخه ی v1.2.13 :

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

دانلود Angry Birds Transformers - بازی انگری بیرد اندروید!

 

Mental Hospital III v1.0 – یک بازی اول شخص ترسناک

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

 Mental Hospital III v1.0 – یک بازی اول شخص ترسناک برای اندروید همراه دیتا – آفلاین

Mental Hospital III نسخه ی سوم از بازی ترسناک و بسیار زیبای بیمارستان روانی از استودیوی بازیسازی AGaming برای دستگاه های اندرویدیست که ورژن اول آن چند دقیقه پیش با قیمت ۱.۹۹ دلار در مارکت اندروید (Google Play) عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم ان را در اسرع وقت و همزمان با زمان عرضه شدن خدمت شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. این بازی که به صورت اول شخص طراحی شده است شما را به یک بیمارستان روانی دعوت می کند که باید ماموریت هایی را پشت سر بگذارید! بله.. داستان از این قرار است که دوستانتان همگی به طرز مشکوکی به قتل رسیده اند و با استفاده از یک دوربین فیلمبرداری، فیلم هایی از جزئیات مرگ ان ها ذخیره شده است که پلیس بدون در نظر گرفتن این مدارک از قاتل ان ها می گذرد. این دوربین در مکانی مرموز در بیمارستان روانی ها می باشد و برای پیدا کردن آن، شما وارد این بیمارستان شده اید و …! گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج، صحنه های ترسناک و کنترلرهای ساده همگی در این بازی دست به دست هم داده اند تا یکبازی فوق العاده را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های بازی ترسناک Mental Hospital III اندروید :

* ماجراجویی در انواع مکان های ترسناک

* مواجه شدن با انواع پازل های متعدد

* پخش موسیقی های ترسناک در حین بازی

* طراحی شده به صورت کاملا سه بعدی

* بازی به صورت اول شخص در نقش شخصیت اصلی

* گرافیک اچ دی به همراه صحنه های وحشتناک

بازی Mental Hospital III هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۵.۰ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی و به صورت کاملا رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد… برای مشاهده ی تصاویری از بازی با ما همراه باشید …

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه ی اول بازی در گوگل پلی.

 

دانلود Mental Hospital III - بازی ترسناک "بیمارستان روانی 3" اندروید + دیتا

 

Clash of Lords 2 – برخورد اعیان ۲

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

 Clash of Lords 2 – برخورد اعیان ۲ نسخه ی دوم از بازی فوق العاه زیبا و سرگرم کننده ی جنگ پادشاهان برای سیستم عامل اندوید می باشد که در سبک بازی های استراتژیک طراحی گردیده و با دارا بودن گرافیک اچ دی بسیار عالی تجربه یک بازی منحصر به فرد و بسیار جذاب را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می اورد! در نسخه ی دوم بازی نیز همانند ورژن قبلی می بایستی که یک امپراطوری قدرتمند را بسازید و با رهبری سربازان امپراطوری های دیگر را شکست دهید و سرزمین ان ها را تصاحب گردانید و رفته رفته قدرت خودتان را چندین برابر نمایید!

شما در نقش رهبر امپراطوری می بایستی که با جمع اوری مواد معدنی متعدد سرمایه ی خود را افزایش دهید و از سرمایه ی اندوخته ی خود برای ارتقای سرزمین و خرید تجهیزات مختلف بهره ببرید و با قدرتی بیش از پیش همه ی امپراطوری ها را سرنگون سازید و منحصر به فردترین امپراطوری را از ان خود گردانید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Clash of Lords 2 اندروید :

* امکان انتخاب اسب های مختلف برای فرستادن به نبردها

* امکان تشکیل یک امپراطوری قدرتمند از سربازان و سواره نظام ها

* بودن صدها دیوار، برج و ابزارهای متعدد برای ایجاد امپراطوری شما

* بازی به صورت آنلاین (از طریق اینترنت) و مقایسه امتیاز با کاربران جهانی

* دارا بودن گرافیک اچ دی بسیار عالی نسبت به حجم ناچیز خود!

بازی استراتژیک Clash of Lords 2 هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ می باشد و ده ها هزار کاربر از سراسر جهان را مجذوب خودش کرده است و ما امروز در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

[ برای دانلود نسخه ی اول بازی استراتژیک Clash of Lords اندروید کلیک کنید … ]

توجه داشته باشید که : بازی آنلاین است و برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

 تغییرات نسخه ی v1.0.166:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Clash of Lords 2 - بازی جنگ پادشاهان 2 اندروید - آنلاین

 

Clash of Lords

چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:,

                                                                                                          

Clash of Lords  به فارسی (برخورد پادشاهان) بازی جدید و بسیار زیبا با گرافیکی خارق العاده در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب آن برروی اندرویدفونتان جنگ های پادشاهی را به ارمغان خواهید آورد. در این بازی شما باید با ایجاد یک امپراطوری قدرتمند و رهبری سربازان امپراطوری های دیگر را شکست داده و سرزمین ان ها را تصاحب گردانید.

شما باید با جمع اوری مواد معدنی مختلف سرمایه ی خود را افزایش داده و از سرمایه برای ارتقای بازی و خرید تجهیزات مختلف بهره ببرید و با قدرتی بیش از پیش همه ی امپراطوری ها را سرنگون سازید!

برخی از ویژگی های بازی Clash of Lords اندروید :

* بودن سربازان و تجهیزات مختلف برای جنگ

* بودن صدها دیوار، برج و ابزارهای مختلف برای ساخت سرزمین خود

* بودن صدها موجودات غیرطبیعی برای از بین بردن

* امکان بازی به صورت آنلاین و مقایسه امتیاز با کاربران دیگر

* گرافیک بالا و گیم پلی اعتیاد آور

بازی سرگرم کننده ی Clash of Lords علی رغم حجم بسیار کم و ناچیز خود دارای گرافیکی عالی می باشد و آن را به تمام کاربران دوستدار بازی های استراتژیکی پیشنهاد می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این پست از فارسرویداخرین نسخه ی ان را دریافت کنید .

تغییرات نسخه ی v1.0.320: 

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و  بهبود گرافیک

 

دانلود .Clash of Lords - بازی استراتژی جنگ پادشاهان اندروید

 

Route Z v1.0.2 – یک بازی اکشن

سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:,

 Route Z v1.0.2 – یک بازی اکشن-زامبی فوق العاده مهیج برای اندروید همراه دیتا – تست شده و آفلاین

                                                                   

 

Route Z – مسیر Z بازی جدید و بسیار هیجان انگیز در سبک بازی های ماشین سواری و زامبی از استودیوی بازیسازی Moonshark Inc برای دستگاه های اندرویدیست که به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و شما را در نقش راننده انواع ماشین های مجهز به سلاح های قدرتمند قرار می دهد که باید در جاده های مختلف علاوه بر رانندگی به سمت زامبی ها تیراندازی کنید و آن ها را از بین ببرید و زنده بمانید! در مسیر حرکت شما زامبی ها به سمت شما حمله ور می شوند و شما باید با چپ و راست رفتن و با کمک موانع موجود در مسیر ان ها را نابود کنید و یکی از بهترین بازی های اندرویدی را تجربه کنید. گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان انگیز، کنترلرهای ساده و گیم پلی منحصر به فرد همگی در بازی فوق دست به دست هم داده اند تا یک بازی فوق العاده طراحی شود.

برخی از ویژگی های بازی ماشین سواری Route Z اندروید :

* ماشین سواری و نبرد با زامبی ها در سه محیط مختلف

* در اختیار قرار دادن ۴ سلاح مرگبار برای از بین بردن دشمنان

باز کردن ۸ وسیله نقلیه منحصر به فرد با ویژگی های منحصر به فرد

* در اختیار قرار دادن دو نوع کنترل مختلف با امکان انتخاب

* امکان به اشتراک گذاری امتیازهای خود از طریق شبکه اجتماعی فیسبوک

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری هیجان انگیز و عالی

بازی Route Z هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ است که ما در فارسروید مثل همیشه برای اولین بار جدیدترین و اخرین نسخه ی عرضه شده ی ان را به همراه فایل دیتا و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v1.0.2 :

 

 رفع بسیاری از مشکلات موجود در نسخه اول بازی

 

دانلود Route Z - بازی زامبی مسیر Z اندروید!

 

Run Sackboy! Run! V1.00--یک بازی جدید آرکید از کمپانی

سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:,

 Run Sackboy! Run! V1.00 – یک بازی جدید آرکید از کمپانی SONY برای دستگاه های اندروید همراه دیتا – آفلاین

                                              

 

Run Sackboy! Run! 1 بازی جدید و زیبا از کمپانی معروف سونی برای دستگاه های اندرویدیست که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه در اسرع وقت و همزمان با انتشار در گوگل پلی آن را حضور شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. اگر از طرفداران بازی های پلی استیشن باشید بدون شک بازی Little Big planet را می شناسید!؟ این بار بخش سرگرمی کمپانی سونی دست به ساخت بازی جدیدی با نام Run Sackboy! Run! 1 زده است که ماجراجویی های شخصیت معروف سری LBP، «سک بوی» را بازگو می نماید! البته، هیچ داستان خاصی در بازی وجود ندارد و حتی سبک و سیاق این عنوان کاملا متفاوت نسبت به عناوین کنسولی است و سبک بازی الگوبرداری از بازی های مطرحی چون Danger Dash، Temple Run یا Subway surf است که این بار در زاویه ی دید کنار و حالت پلتفرمری دنبال می‌شود. اگر به بازی های آرکید علاقه مندید بازی پیش رو را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی آرکید Run Sackboy! Run ! 1 اندروید :

* بازی در سه دنیای The Gardens، Canyonds و Avalonia

* جمع اوری جایزه های موجود در مسیر برای استفاده

* انواع لباس ها و شخصیت های جدید برای باز کردن

* انواع قدرت های یو پی اس مثل Glider برای جمع اوری

* گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و خوب

بازی Run Sackboy! Run! 1 هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی ان را مثل همیشه برای اولین بار معرفی و به همراه فایل دیتا به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.00 :

 

* انتشار نسخه ی اول در گوگل پلی

دانلود Run Sackboy! Run! 1 - بازی معروف سک بوی اندروید + دیتا

 

آخرین مطالب ارسالی

  • Next Lock Screen 1.5-قفل بسیار زیبای گوشی
  • WWE Immortals-بازی کشتی کج جاودانه
  • Trial xtreme 4-بازی موتور سواری بسیار زیبا و جذاب
  • DU Battery Saver PRO & Widgets-مدیریت باتری
  • آموزش افزایش لایک و فالور اینستاگرام و فیسبوک
  • DynamicNotifications Premium- دانلود برنامه مشاهده اطلاعیه های گوشی بدون باز کردن قفل
  • Hellish Neighbours : New Year-دانلود بازی بسیار زیبای همسایه جهنمی
  • web pc suite- دانلود برنامه استفاده از فایل های گوشی با کامپیوتر بدون usb
  • The Cleaner 1.4.10.1 - دانلود برنامه پاک کردن فایل های زباله
  • Lightning Launcher eXtreme 10.6.4-دانلود لانچر بسیار زیبا
  • TouchPal X Keyboard- دانلود کیبور بسیار قدرتمند
  • برنامه iGest – Gesture Launcher 2.5.0.9 - دانلود برنامه لمسی اندروید
  • دانلود Clash of Clans نسخه 6.407 اندروید
  • ooVoo Video Call, Text & Voice 2.2.6 - مسنجر محبوب ooVoo برای اندروید
  • Boom Beach 19.60- بازی استراتژیک ساحل بوم + دیتا
  • MMX racing- بازی ماشین سواری بسیار زیبا اندروید+دیتا
  • Pou -----پو
  • Tiamat X 1.0.3---بازی اندروید
  • Epic Skater(اپیک اسکیتر)
  • Lets Create Pottery ----دانلود بازی سفالگری
  • کل صفحات: 11
    صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد